جامعهبرترینهای کسب و کار

چجوری فالوور اینستاگرام زیاد کنم؟

عناوین این صفحه محو کردن
3 چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را زیاد کنیم؟

خرید فالوور فعال واقعی

خرید فالوور فعال واقعی اینستاگرام یکی از مهم ترین دغدغه های تمام افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند می باشد. چون تضمین فالوور از هر نظری بسیار مهم می باشد. در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی و خدمات اینستاگرام

فالوور انواع مختلفی دارد و به دسته های زیادی تقسیم می شود. به عنوان مثال برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان باید به بخشی بروید که نوع فالوور را می فروشد. همچنین برای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور 100 درصد واقعی باید به بخش مربوط به آن بروید.

ولی سوال اینجاست که از چه سایتی باید خرید کنید که بتواند کیفیت فالوورها را برای شما تضمین کنند؟

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام وب سایت مای ممبر می باشد که هر نوع فالووری که می خواهید در این وب سایت پیدا می شود.

علاوه بر فالوور شما می توانید از خدمات ویو وب سایت مای ممبر مانند خرید ویو اینستاگرام، خرید ویو استوری، خرید بازدید اینستاگرام و خرید ویو پست اینستاگرام استفاده کنید.

برای خرید لایک هم نیازی به خارج شدن از وب سایت مای ممبر نیست. چون شما در این وب سایت می توانید خرید لایک اینستاگرام، خرید لایک ارزان، خرید لایک ایرانی و خرید لایک واقعی را انجام داده و از کیفیت این لایک ها نهایت استفاده ببرید.

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را زیاد کنیم؟

Instagram یک اپلیکیشن برای دستگاه های iOS ، Android و Windows Phone است که به کاربران امکان می دهد عکس ها را در انجمن اینستاگرام یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و بارگذاری کنند. جذب دنبال کننده بیشتر برای افزایش بازخورد و فروش در پیچ های فروشگاهی در اینستاگرام شما ضروری است، اینکه از کجا برای افزایش فالوور در اینستاگرام شروع کنیم می تواند دشوار باشد. این مقاله به شما برای افزایش فالوور اینستاگرام کمک میکند تا پیچی با جامع آماری بالاتر و درنتیجه تعامل بیشتر را برای بیزینس خود مهیا کنید.

الاتر و درنتیجه تعامل بیشتر را برای بیزینس خود مهیا کنید.

۱. فعالیت های کلیدی برای افزایش فالوور

۱.ببینید چه چیزی روند افزایشی دارد ، و از آن اکانت بسازید.

به دنبال موج های پرطرفدار روز یا همان ترند ها بگردید و برای آن ها اکانت ایجاد کنید.

۲. اکانت های مشابه را دنبال کنید.

اینستاگرام یک جامعه است و در صورت شرکت در آن انجمن ، مشابه های خود را دنبال خواهید کرد. این یعنی تعامل فراتر از آپلود کردن عکس. افرادی را که در حال ارسال عکس هایی هستند که مورد علاقه شما هستند ، پیدا کنید و حساب های آنها را دنبال کنید. با این کار می توانید جدیدترین عکسهای آنها را در فید خود مشاهده کنید.

  • جستجوی سریع برای هشتگ های مربوطه در اینستاگرام را انجام دهید تا لیستی از عکس ها و اکانتهای مشابه آنچه که ارسال می کنید ، بدست آورید. به عنوان مثال ، اگر تصاویر سفر زیادی را ارسال می کنید ، جستجوی چیزی مانند #instatravel
  • فقط هر کسی را که می بینید فالو نکنید یا فید شما بیش از حد بارگیری می شود تا پردازش شود. خود را محدود کنید تا فقط آن حساب هایی را که جالب ترین آنها را دنبال می کنید ، دنبال کنید.
  • اینستاگرام شما را برای دنبال کردن حدود 120 نفر در ساعت محدود می کند.

۳. تصاویر را لایک کنید و نظر دهید.

هنگامی که شروع به فالو کردن برخی از افراد می کنید ، مدتی دوست دارید نظرات مثبتی در مورد عکسهای آنها بگذارید این امر نه تنها باعث می شود فرد دیگر، احساس خوبی داشته باشد بلکه ممکن است افراد دیگر نام یا نظر شما را ببینند و نمایه شما را بررسی کنند. اگر همچنان فعال باشید ، این می تواند به یک جریان پایدار از فالویینگهای جدید منجر شود.

    هنگام اظهار نظر در مورد عکس ها ، وقت خود را برای نوشتن پیام طولانی تر اختصاص دهید و در صورت امکان از ایموجی استفاده کنید. این انگیزه برای آنها بسیار جذاب خواهد بود تا وقت بیشتری را برای جستجوی نمایه خود بگیرند.

۴. به نظرات در مورد عکس های خود پاسخ دهید.

تعامل با دنبال کنندگان خود برای حفظ آنها و ایجاد اجتماع خود بسیار مهم است. به هر گونه اظهار نظر جالب پاسخ دهید و از دنبال کنندگان خود برای هرگونه تعارف تشکر کنید. اگر یکی از آنهاسؤال جالبی می پرسند ، وقت خود را برای پاسخ صحیح به آن اختصاص دهید.

    حتی اگر یک نظر به پاسخ کتبی نیازی نداشته باشد ، ممکن است ارزشمند باشد که نظر را دوست داشته باشد تا تصدیق کند که شما آن را دیده اید و از آن قدردانی می کنید.

۵. از دنبال کنندگان خود سؤال کنید.

برای پرسیدن سوالات به دنبال کنندگان خود از عنوان عکس استفاده کنید. با این کار بخش نظرات شما فعال تر می شود و بینندگان بیشتری را به سمت عکس شما جذب می کند.

    در نظر داشته باشید که یک تماس برای اقدام انجام دهید ، مانند “اگر این مسئله را خنده دار پیدا کردید” دوبار ضربه بزنید یا “داستان خود را در نظرات به اشتراک بگذارید”. این به تعامل آنها با عکسهای شما کمک می کند.

۶. حساب Facebook خود را وصل کنید.

اکنون اینستاگرام متعلق به فیس بوک است و در صورت عدم وصل کردن حساب خود ، بسیاری از دنبال کنندگان بالقوه را از دست می دهید. پس از اتصال همه پست های اینستاگرام خود ، به فیس بوک نیز هجوم می آورید.

    می توانید حساب های خود را از طریق منوی تنظیمات اینستاگرام متصل کنید.

۷. بیو خود را کامل کنید.

بیوگرافی اینستاگرام شما یک بخش اغلب فراموش شده اما بسیار مهم حساب کاربری اینستاگرام شماست. به مردم بگویید شما کی هستید و چرا باید شما را فالو کنند. همچنین یک هشتگ دارای یک زن و شو در رابطه با محتوای شما قرار دهید.

    بیو شما مکان خوبی برای برقراری تماس برای اقدام است.

    برای جلب توجه بیو خود، از چندین خط و ایموجی استفاده کنید.

۲. استفاده از هشتگ برای افزایش follower در اینستا

۱.جستجوی هشتگ های معروف برای موقعیت.

هشتگ ها کلمات و عبارت های کوتاهی هستند که تصویر را توصیف و طبقه بندی می کنند. هشتگ به افراد در جستجوی تصویر شما کمک می کند و می تواند تصویر شما را به روندهای فعلی اضافه کند. استفاده از هشتگ برای دستیابی به مخاطبان بزرگتر بسیار مهم است.

  • اینستاگرام ابزاری عالی برای یافتن محبوب ترین برچسب های روند است.
  • هشتگ های برتر اینستاگرام معمولاً #love #photooftheday #amazing #smile #look #picoftheday #food #instad roj #girl #iphoneonly #instagood #bestoftheday #instacool #instago #all_shots #webstagram #colorful #style
  • می توانید با جستجوی “برچسب های لایک” در فروشگاه برنامه ، برچسب های مربوطه را با استفاده از وب سایت هایی مانند tagsforlikes.com پیدا کنید یا برنامه های گوشی خود را بارگیری کنید.

۲. چند تصویر در هر تصویر اضافه کنید.

چند مورد از مهمترین هشتگ را که می توانید در تصویر خود پیدا کنید اضافه کنید. سعی کنید حداکثر تعداد هشتگ را به سه مورد محدود کنید. هشتگ ها را با استفاده از آنها در جمله زیر مخفی کنید.به عنوان مثال “من واقعاً این # دختر را دوست دارم” یا آنها را درست در انتهای عنوان قرار داده ام.

  • اینستاگرام شما را برای حداکثر 30 هشتگ در هر پست محدود می کند.

۳. برچسب خود را بسازید.

اگر دنبال کننده مناسبی دارید ، می توانید هشتگ های خود را ایجاد کنید. این می تواند نام شرکت شما یا شعاری باشد که در بسیاری از عکس های شما اعمال می شود. این امر به مارك كردن حساب اینستاگرام شما كمك می كند و منجر به حضور بیشتر جامعه می شود. از این برچسب در تمام عکسهایی که ارسال می کنید و همچنین در بیوگرافی حساب های Instagram خود استفاده کنید.

  • می توانید به جای فاصله ، از حروف بزرگ برای جدا کردن کلمات در هشتگ استفاده کنید. به جای “فقط این کار را بکنید” می توانید از #JustDoIt استفاده کنید

۴. تگ لوکیشن بزنید.

کاربران اینستاگرام به مکانهایی که آنها می شناسند علاقه دارند. از این گذشته ، هنگامی که عکس های جغرافیایی را ارسال می کنید ، اینستاگرام عکس های دیگری را از آن مکان به شما ارائه می دهد.

  • سایر کاربران در حال ارسال عکس از همان مکان ممکن است تصاویر شما را ببینند و آنها را به حساب شما دنبال کنند ، در معرض دید بیشتر و دنبال کنندگان محلی بالقوه جدید به شما می دهند.
  • از مکان یابی عکس خود در مکانی که عکس گرفته نشده جلوگیری کنید. جغرافیایی نادرست می تواند منجر به اظهارنظرهای منفی در پست های شما یا سایر اشکال عکس العمل منفی شود
  • برای امنیت خود از جغرافیایی در خانه یا محل کار خودداری کنید. به یاد داشته باشید که این جغرافیا ها برای عموم قابل مشاهده است.

۵. از هشتگ های تعامل استفاده کنید.

اگر می خواهید سعی کنید لایک ها ، نظرات و یا دنبال کنندگان خود را تقویت کنید می توانید از برخی از محبوب ترین مواردی مانند ، اظهار نظر یا دنبال کردن هشتگ های معاملاتی مانند # follow4follow # like4like # comment4comment # f4f # l4l # c4c #followback #likeback # commentback #teamfollowback #alwaysfollowback و غیره. فقط مطمئن شوید که در واقع بخشی از معامله خود را نگه دارید و دوست دارید ، نظر دهید یا کاربر را به عقب دنبال کنید.

  • برخی افراد این کار را یک تاکتیک “کثیف” می دانند ، و اگر شما اغلب این موارد را برچسب بزنید ممکن است بعضی از دنبال کنندگان را از دست بدهید.
  • اگرچه این تاکتیک ممکن است منجر به رنبال کننده ی جدید شود ، آگاه باشید که آنها فقط می توانند شما را دنبال کنند تا در عکس های خود بیشتر دوست داشته باشند و نه اینکه از علاقه واقعی برخوردار شوید.
  • حتماً از طرف معامله خود پیروی کنید تا از اظهار نظرهای ناخوشایند جلوگیری کنید.

۳. پست کردن مطالب به یادماندنی

۱. عکس های منحصر به فرد و جالب بگیرید.

در حالی که ممکن است این امر واضح به نظر برسد ، یکی از بهترین راهها برای گرفتن دنبال کننده در اینستاگرام ، صرفاً گرفتن عکس های خوب است. اینستاگرام با تصاویری از وعده های غذایی و…، بنابراین خود را با عکس های خوب تنظیم کنید.

  • سعی کنید عکس هایی بگیرید که با مخاطب شما ارتباط برقرار کند تا جایی که دانلود عکس از اینستاگرام پیچ شما را انجام دهند. اگر مخاطبان شما بتوانند با تصاویری که می گیرید ارتباط برقرار کنند، به احتمال زیاد شما را دنبال می کنند.
  • یک عکس خوب نیازی نیست که یک عکس “کامل” باشد. به نظر می رسد عکس های خوب انسانی است و نواقص آن می تواند به این احساس بیفزاید.
  • سلفی” را محدود کنید. همه دوست دارند هر از چندگاهی یک سلفی بگیرند ، اما نباید اجازه دهید این تصاویر بر محتوای شما حاکم شوند. اکثر دنبال کنندگانن می خواهند عکس سلفی شما را ببینند، آنها می خواهند عکس های شما را کامل ببینند. ارسال عکسهای سلفی ثابت می تواند به عنوان خودشیفتگی به وجود بیاید و بتواند دنبال کنندگان را از آن دور کند. استثناء این امر ، هرچند غم انگیز است، اگر جذاب باشد. با ارسال تصاویر جذاب از خود می توانید تعداد زیادی از دنبال کنندگان را بدست آورید. حتی پس از آن، اجازه ندهید که بر محتوای شما مسلط شود!

۲. فیلترها را اضافه کنید.

اینستاگرام به دلیل گزینه های فیلتر محبوبیت پیدا کرد. این فیلترها رنگ عکس شما را تنظیم می کنند و به آن “واقعی تر” می بخشند. در اینستاگرام فیلترهای متنوعی در دسترس است ، بنابراین نترسید که چندین مورد را امتحان کنید تا زمانی که یکی از آنها را پیدا کنید که با عکس شما خوب کار کند.

  • از استفاده از همان فیلترهای بارها و بارها خودداری کنید ، یا تصاویرتان بیش از اندازه احساس می شوند.
  • اگر تصویر به اندازه کافی بدون فیلتر قابل توجه است ، هشتگ محبوب در اینستاگرام #nofilter است. استفاده کنید!
  • اگر می خواهید فیلتر خوبی پیدا کنید ، ویرایشگر عکس شخص ثالث مانند Google Photos را امتحان کنید که دارای فیلترهای مختلف زیادی است که در اینستاگرام در دسترس نیست.

۳. زیرنویس ها را روی هر عکس قرار دهید.

یک عنوان خوب می تواند یک عکس خوب را به یک عکس شگفت انگیز تبدیل کند. زیرنویس ها به جلب توجه بینندگان کمک می کنند ، و اگر می توانید آنها را با عنوان خود بخندانید یا لبخند بزنید ، افراد بیشتری را به عنوان دنبال کننده حفظ خواهید کرد. جوک ها یا زیرنویس های زیبا به ویژه محبوب هستند.

۴. از برنامه هایی برای کنترل ویرایش گسترده استفاده کنید.

در حالی که می توانید ویرایش جزئی در اینستاگرام انجام دهید ، برنامه های متنوعی برای iOS و Android وجود دارد که می توانند ابزارهای بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. از این برنامه ها برای روشن تر ، تیرگی ، برش ، اضافه کردن متن و جلوه ها و موارد دیگر استفاده کنید.

    برنامه های ویرایش محبوب شامل ویرایشگر Photo توسط Aviary ، Afterlight ، Bokehful و Overgram می باشد.

۵. ایجاد کلاژ.

یک راه عالی برای نشان دادن پیشرفت یا مجموعه ای از تصاویر ، ایجاد یک کولاژ برای ارسال در اینستاگرام است. چندین برنامه وجود دارد که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید از جمله PicStitch ، InstaCollage ، InstaPicFrame و حتی برنامه کولاژ خود اینستاگرام به نام Layout.

۶. عکس های خود را در زمان خوبی ارسال کنید.

اینستاگرام یک سرویس فوق العاده محبوب است و احتمالاً فیدهای دنبال کنندگان شما دائماً به روز می شوند. اگر می خواهید بیشترین تعداد افراد ممکن برای دیدن عکس های شما باشند ، باید در زمان مناسب آنها را ارسال کنید. بهترین زمان برای ارسال عکس ها در هنگام صبح و بعد از پایان ساعات کار عادی برای مخاطبان شما است.

  • عکس های اینستاگرام به طور معمول حدود 4 ساعت در فید یک شخص به طول می انجامد ، بنابراین از ارسال در وسط شب خودداری کنید یا ممکن است دنبال کنندگان شما هرگز در واقع تصویر را نبینند.
  • با استفاده از وب سایت هایی مانند IconoSquare می توانید بهترین زمان برای ارسال عکس برای مخاطبان خود را پیدا کنید

۷. ارسال در یک جریان ثابت.

همه عکسهای خود را به یکباره نکشید. اگر چندین عکس دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید ، آنها را برای چند روز پخش کنید. اگر تصاویر زیادی را به طور هم زمان ارسال کنید ، احتمالاً دنبال کنندگان شما شروع به پرش از روی آنها خواهند کرد. از طرف دیگر ، اگر اغلب به اندازه کافی پست نگذارید ، در حفظ دنبال کنندگان و ترسیم در موارد جدید مشکل خواهید داشت.

8. ویدیو پست کنید

این روزا اکثر مردم دانلود ویدیو از اینستاگرام را انجام میدهند، البته ویدیو های مفید و آموزنده و بخصوص به یادماندنی. پست های ویدیویی میتوانند ارتباط خوبی با فالورر های شما برقرار کنند و از این رو سعی کنید پست های خود را در قالب ویدیو منتشر کنید تا تاثیر پذیری بیشتری داشته باشند.

۴. استفاده بیشتر از استوری

1. در طول روز استوری بزارید.

شما برای افزایش تعامل پیچ خود باید سعی کنید به طور روزانه استوری های جذابی را در پیچ خود قرار دهید تا دنبال کننده های شما با استوری شما ارتباط برقرار کنند.

نکاتی برای بازخورد بیشتر استوری:

  • به زمان بارگزاری استوری توجه کنید.
  • از موضوعات روز در استوری استفاده کنید.
  • نوشته های طولانی را در استوری قرار ندهید.
  • از ویدیو ها در استوری بیشتر استفاده کنید.
  • سعی کنید خودتان در استوری ها جلو دوربین بیایید.

نکته مهم: حتما سعی کنید در روز یک استوری در پیچ خود بگذارید تا روند استوری ها به طور کامل قطع نشود، زیرا تعامل پیچ کاهش پیدا میکند.

2. استفاده از استیکر ها در استوری

اینستاگرام برای جذاب شدن قابلیت استوری خود از استیکر ها در این بخش استفاده کرده است که از محبوت ترین آن ها میتوان به استیکر سوال چهار گزینه ای، بله و خیر، لوکیشن و… اشاره کرد. شما برای اینکه تعامل پیچ خود را بالا ببرید باید از این استکیر های تعاملی استفاده کنید؛ زیرا اینستاگرام پیچ هایی را که تعامل بیشتری دارند به کاربران بیشتری نمایش میدهد که در نتیجه باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما خواهد شد.

3. درگیر کردن مخاطب

سعی کنید در استوری از موضوعات جذابی استفاده کنید که مخاطب مجبور به تعامل با استوری شما شود. (استوری را ریپلی کند). شما برای افزایش تعامل خود میتوانید از موضوعات دور تر که مرتبط به پیچ شماست استفاده کنید تا روند استوری ها از یکسان بودن خارج شود. گاهی اوقات هم میتوانید از موضوعات پرت در استوری های خود استفاده کنید ولی توجه کنید که این کار بصورت مداوم ادامه پیدا نکند.

گاهی اوقات میتوانید با برگزاری چالش ها و دعوت کردن فالوور ها به چالش تعامل پیچ خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

۵. خرید دنبال کنندگان

۱. خطرات را درک کنید.

خرید دنبال کننده مخالف شرایط خدمات اینستاگرام است و می تواند منجر به ممنوعیت دائمی حساب شما شود. علاوه بر این ، در بعضی موارد غیرقانونی است و در صورت گرفتار شدن می توانید به مجازاتهای جدی منجر شود. اگر تصمیم به انجام این کار گرفتید ، این کار را با احتیاط انجام دهید.

  • نکته دیگری که باید بخاطر بسپارید این است که در حالی که خریدن دنبال کننده ها ممکن است باعث افزایش سریع شما شود ، اشکالاتی نیز وجود دارد. این دنبال کنندگان به احتمال زیاد هیچ وقت با عکسهای شما در تعامل نیستند و نظراتی را به جا نمی گذارند

۲. یک فروشنده خوب پیدا کنید.

وب سایت های زیادی وجود دارند که دنبال کننده پول برای آنها هستند. اگر برای دنبال کنندگان بیشتر ناامید هستید ، خرید برخی ممکن است به خارج کردن حساب اینستاگرام شما کمک کند.

  • اطمینان حاصل کنید که قبل از حل و فصل در یک بررسی ، بررسی خدمات را بخوانید.
  • یک فروشنده را پیدا کنید که پی پال را بپذیرد.
  • ضمانت برگشت پول را بررسی کنید.
  • شرایط و ضوابط و همچنین هرگونه خط مشی رازداری را با دقت بخوانید.

۳. تعداد دنبال کننده هایی را که می خواهید خریداری کنید ، انتخاب کنید.

 اکثر خدمات به شما امکان می دهند بسته های مختلفی را انتخاب کنید ، از 100 تا 1 میلیون دنبال کننده. بسته ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.

۴. اکانت خود را بر روی عمومی تنظیم کنید.

شما نمی توانید دنبال کننده ها را برای یک حساب خصوصی خریداری کنید زیرا حساب های خصوصی میزان دنبال کننده آنها را مخفی می کنند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که اکانت خود را برای عموم قابل مشاهده گذاشته اید. با ضربه زدن بر روی “ویرایش نمایه” می توانید تنظیمات را از صفحه نمایه خود تغییر دهید.

سخن پایانی

اگر پیچی دارید که با روش های غلط فالوور های آن افزایش پیدا کرده است و فالوور های شما فعال نیستند در ابتدا با انجام روش هایی که به بررسی آن ها پرداخته ایم بپردازید و روش های گفته شده را به صورت کامل به مدت یک الی سه ماه انجام دهید. در صورتی که در روند پیچ تغییری ایجاد نشد میتوانید با حذف اکانت اینستاگرام خود و ایجاد حساب جدید دوباره فعالیت خود را در اینستاگرام از سر بگیرید منتها اینبار به صورت کاملا اصولی و با روش های مطمئن و گفته شده در این مقاله. امیدوارم استفاده از این روش ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام به رونق کسب کار شما کمک کند.

چگونه در اینستاگرام به سرعت فالوور جمع کنیم؟

اینستاگرام به شما امکان می دهد محتوا را با فالورهای خود به اشتراک بگذارید و این به اشتراک گذاری پست ها و محتوای رسانه ای به آنها اجازه می دهد تا با شما تعامل و ارتباط برقرار کنند. داشتن فالوورهای بیشتر مخصوصاً در صفحات تجاری که هدفشان کسب درآمد است به منزله افزایش مشتریان بیشتر و فروش بالاتر است. از اینرو در این مقاله قصد داریم نحوه افزایش فوری تعداد کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند را آموزش دهیم. امن ترین و مطمئن ترین شیوه برای انجام این کار استفاده از روش های برقراری تعامل معمولی مثل لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست های سایر کاربران است، البته اگر خیلی عجله دارید دوست دارید به سرعت فالوورهای بسیار زیادی به دست بیاورید روش خرید فالوور را امتحان کنید.در ادامه با مای ممبر همراه باشید در مورد این موضوع بیشتر توضیح دهیم.

1- پروفایل خود را تبلیغ کنید.

اگر افراد و کاربران اینستاگرام از موضوع و محتوای صفحه شما آگاه نباشند، داشتن یک پروفایل کاملاً مجهز هیچ ارزشی نخواهد داشت، بنابراین پروفایل خود را در هر جایی که می توانید قرار دهید و آن را تبلیغ کنید. جاهایی که می توانید نام پروفایل خود را تبلیغ کنید شامل رسانه های اجتماعی و امضای در انتهای ایمیل شما هستند، همچنین می توانید با ارسال نام پروفایل خود از طریق پیام فوری، ان را تبلیغ کنید.

یکی از استراتژی های طولانی مدت که ممکن است برای شما سودمند باشد، قرار دادن نام اینستاگرام خود بر روی کارت ویزیت کسب و کار شماست.

2- از هشتگ ها و زیرنویس های در حال ترند استفاده کنید.

اگر مشاهده کردید که یک هشتگ و یا افراد مشهور خاصی در حال ترند شدن هستند، از هشتگ و / یا ذکر افراد مشهور در پست بعدی خود به هر طریقی که شده، استفاده کنید.

3- زیرنویس های دقیق بنویسید.

هنگام افزودن زیر نویس به زیر عکس های خود، به این فکر کنید که چه محتوایی و متنی بنویسید که تا اخر خوانده شود. موضوعاتی از قبیل طنز، سؤالات و داستانهای تفصیلی تمایل بیشتری به خواندن ایجاد می کند و این باعث می شود شانس دنبال کردن شما بیشتر شود.

در زیرنویس های خود همچنین از قابلیت «فراخوان برای اقدام» مجزا (به عنوان مثال، در متن بنویسد که اگر با نظر من موافقید روی عکس دوبار ضربه بزنید!)، و یک فراخوان کلی برای اقدام (به عنوان مثال، «برای پست های بیشتر مانند این، این صفحه را دنبال کنید») استفاده کنید.

4- همه فضای اپلود خود را به یکباره اشغال نکنید.

ممکن است وسوسه شوید و فکر کنید که اگر صفحه اینستاگرام خود را یا یک سری عکس، فوراً و به یکباره پر کنید، طرفداران بیشتری را به خود جلب می کند، اما کاملاً برعکس است. اگر عکس های زیادی را به طور همزمان و بیش از حد پست کنید، این پست ها به سمت صفحات فید فالوورهای شما خواهند رفت و کسانی که فالوور شما نیستند عکس ها و پست های شما را نمی بینند و ممکن است به سمت صفحه شما جلب نشوند.

به طور متوسط، روزانه بیش از یک تا سه عکس پست نکنید.

5- عکس های خود را در زمان های پیک ارسال کنید.

یک عکس اینستاگرام قبل از ناپدید شدن در جامعه اینستاگرام، سه تا چهار ساعت طول عمر دارد. اگر پست بگذارید در حالی که بیشترین تعداد افراد در آنجا فعال هستند ، بیشتر از سایر مواقع روز به احتمال زیاد بینندگان تصادفی و دنبال کنندگان بالقوه خود را دریافت خواهید کرد.

  • دو زمان صبح و عصر بعد از تعطیل شدن افراد از سر کار می توانند زمان های پیک محبوب در نظر گرفته شوند.
  • محبوب ترین زمان هفته، چهارشنبه (با توجه به اینکه تعطیلات شنبه عصر و یکشنبه می باشد) بین 5 عصر تا 6 عصر است.
  • 2:00 بعد از ظهر الی 3:00 بعد از ظهر، یکی دیگر از زمان های محبوب و پر ترافیک در اینستاگرام است.
  • هر حساب اینستاگرام مخاطب متفاوتی دارد. بفهمید مخاطب شما بیشتر در چه مواقعی از روز صفحه اینستاگرام خود را باز می کنند و آنلاین هستند، پس، مرتباً در آن زمان ها پست کنید.

6- تعداد زیادی کاربران را دنبال کنید.

یکی از سریعترین راهها برای جلب توجه سایر کاربران اینستاگرام این است که ابتدا آنها را دنبال کنید. هرچه افراد بیشتری را دنبال کنید، بیشتر احتمال دارد که انها نیز شما را فالو بک کنند.

اگر یک حساب کاربری در «بیو» خود گزینه “f4f” یا «فالو به ازای فالو» را درج کرده است (یا هر عبارتی با این مضمون نوشته باشد)، دنبال کردن آنها به احتمال زیاد آنها را ترغیب می کند تا برگردند و شما را دنبال کنند.

7 – با پست های کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید.

اگرچه دنبال کردن کاربران روشی مناسب برای جلب توجه آنها به حساب کاربری شماست، ممکن است تا زمانی که پستهای آنها را لایک بکنید و زیر پست آنها کامنت بگذارید، آنها نیز با نظرات شما موافق و صفحه شما را دنبال کنند.

این استراتژی زمان می برد ، اما اغلب منجر به افزایش فالوورهای وفادار می شود که ممکن است حساب کاربری شما را به دوستان خود پیشنهاد و معرفی کنند.

8 – به یک انجمن خرد بپیوندید.

انجمن های کوچک که در حوالی حساب های اینستاگرام مستقر شده اند، طیف گسترده ای از کاربران را با حمایت مالی و با چالش های روزانه و ارائه تالار گفتگو درگیر می کنند. با تعامل فعال در یک انجمن کوچک، می توانید به سرعت خود را به دیگر کاربران اینستاگرام معرفی کنید. از همه مهمتر، این کاربران مشتاق فعالیت در اینستاگرام هستند، بنابراین می توانند از کاربران جدید فالوورهای بیشتری به دست بیاورند.

9- بدانید خرید فالوور غیرقانونی است.

خرید فالوور شرایط خدمات اینستاگرام را نقض می کند و اگر اینستاگرام متوجه اقدام غیر قانونی شما شود شما را از سایت اخراج می کند. همچنین ممکن است با عواقب قانونی روبرو شوید. خرید فالوور با قبول ریسک همراه است.

10- تفاوت بین کاربران واقعی و جعلی را بفهمید.

برخی سرویس ها به شما کاربران «جعلی» می فروشند، که در اصل حسابهای بات فقط برای جمع کردن شماره های شما تنظیم شده اند، به طوری که به نظر می رسد شما دنبال کننده های بیشتری نسبت به آنچه در واقع دارید، داشته باشید. سایر سرویس ها به شما کاربران «واقعی» می فروشند، افرادی واقعی هستند که موافقت می کنند شما را در اینستاگرام دنبال کنند و ممکن است فعالانه در انجمن شرکت کنند.

    به عنوان یک قانون سرانگشتی، حالا که قصد دارید فالوور بخرید، حداقل فالوورهای واقعی بخرید تا فعال باشند و شما بتوانید به هدف واقعی خود که همان فروش محصولات خود است برسید و در واقع به شما کمک می کنند تا پروفایل اینستاگرام شما فعال و پررونق بماند.

    در بسیاری از موارد، فالوورهای جعلی پس از مدت معینی از بین می روند.

11- به جوانب مثبت و منفی خرید فالوورها بیندیشید.

خرید فالوور سریعترین راه برای جذب تعداد زیادی دنبال کننده در اینستاگرام است. این ممکن است عملی ترین راه نباشد، و اگر می توانید چند هفته صبر کنید، شاید بهتر باشید که از روشهای صادقانه تری نسبت به افزایش فالوورهای خود استفاده کنید.

عمده ترین نکته مثبت در خرید پیروان این است که شما به دنبال آن فوری تضمین می شوید. با محبوب ترین ظاهر اینستاگرام خود ، می توانید به سرعت در بین سایر کاربران محبوب شوید. شما همچنین پوست جدیدی از اینستاگرام تازه وارد را ریخته اید ، بنابراین مردم کمی تمایل دارند شما را جدی بگیرند.

مهمترین جنبه منفی خرید فالوورها این است که در نهایت، این فالوورها کسانی نیستند که در پروفایل شما سرمایه گذاری می کنند. علاوه بر این، خرید فالوور مخالف شرایط خدمات اینستاگرام (TOS) است و قوانین را نقض می کند، بنابراین در صورت عدم دقت ممکن است حساب کاربری خود را معلق کنید.

12 – سرویس فالوورهای پولی در اینستاگرام را جستجو کنید.

عبارت «خرید فالوورهای اینستاگرام» را در موتور جستجوی مورد نظر خود تایپ کرده و نتایج را مرور کنید. برخی از سرویس های محبوب شامل موارد زیر است:

    AddTwitterFollowers

    Cheap Social Media SEO

    Social Media Combo

13- یک سرویس را انتخاب کنید.

برای مشاهده وب سایت سرویس بر روی یکی از لینک های نتیجه کلیک کنید.

14- یک سرویس امن انتخاب کنید.

هنگامی که یک سرویس را انتخاب می کنید، از قانونی بودن آن اطمینان حاصل کنید و قبل از اقدام به پرداخت پول و خرید فالوور، تایید کنید که این سرویس عاری از هر گونه کلاهبرداری است. ساده ترین راه برای این کار با وارد کردن نام سرویس و به دنبال آن کلمه “کلاهبرداری” در موتور جستجو و بررسی بازخورد سایر کاربران است.

15- فالوورهای خود را از وب سایت های مخصوص فروشنده فالوور خریداری کنید.

در گوگل عبارت «خرید فالوورهای اینستاگرام» را جستجو کنید، هر وب سایتی را از گوگل انتخاب کنید. سپس به بخش اینستاگرام وب سایت منتخب خود بروید، یک گزینه انتخاب کنید (به عنوان مثال ، 1000 دنبال کننده) و جزئیات پرداخت و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. پس از انجام این کار و خرید، باید مشاهده کنید که تعداد فالوورهای شما در حال افزایش است.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا