برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

دیروز وقتی خسته از سرکار برگشتم بعد از تعویض لباس اولین چیزی که نگاه کردم اینستاگرامم بود. فکر می‌کنم بهترین پست‌هایی که دیدم سرگرم‌کننده و جالب بوده‌اند! به نظر شما بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟ کدام پست را در چه زمانی بگذاریم؟ این مقاله راهنمای کاملی برای زمان ارسال پست در اینستاگرام است.

خرید فالوور اینستاگرام

چگونه بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را تعیین کنیم؟

چندین عامل بسیار مهم بر پاسخ به این سؤال تأثیر می‌گذارد. ما در اینجا در مورد چند چیز صحبت می‌کنیم تا دقیقاً بدانید چه زمانی پست کنید.

فالوورهای شما چه کسانی هستند؟

چه وقتی اینستاگرام خود را چک می‌کنند؟ تا حد زیادی به زمان خالی و غیر کاری مشترکین شما بستگی دارد. بیایید چند مثال بزنیم. به‌عنوان‌مثال، اگر مخاطبان شما خانه‌دار هستند، معمولاً اوقات فراغت بیشتری در طول روز دارند. اگر فالوورهای شما معمولاً مشغول هستند، احتمالاً این بهترین زمان برای ارسال پست بعد از کار است؛ بنابراین، با شناخت فالوورهای خود، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را تعیین کنید.

محتوای صفحه شما چیست؟

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که به شما کمک می‌کند بهترین زمان برای ارسال پست را تعیین کنید، محتوای شماست. کار شما چیست؟ فروشگاه اینستاگرام؟ چه پست‌هایی را آپلود می‌کنید؟ ویدیوهای خنده‌دار؟ فیلم‌های آموزشی؟

باید ببینید مشترکین شما چه زمانی و چه محتوایی را ترجیح می‌دهند. من قطعاً دوست ندارم وقتی خسته هستم ساعت 7 بعدازظهر از سرکار به خانه برگردم فیلم‌های آموزشی تماشا کنم. من ترجیح می‌دهم ویدیوهای خنده‌دار و سرگرم‌کننده را تماشا کنم. یا ترجیح نمی‌دهم در شرکت ناهار ویدیوها را تماشا کنم.

آزمایش و خطا!

قطعاً بهترین راه برای تعامل با کاربران است. شما باید در زمان‌ها و روزهای مختلف پست بگذارید. از امتحان کردن شرایط مختلف نترسید. بااین‌حال، با آزمون‌وخطا، قطعاً به نتیجه خواهید رسید. چی شد؟ مشترکین نظرسنجی از خود بپرسید چه زمانی بیشتر اینستاگرام خود را چک می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم برای این کار از استیکرهای داستانی استفاده کنید.

بهترین زمان برای ارسال چه زمانی است؟

تحقیقاتی در این زمینه انجام‌شده است. این تحقیق را در اینجا می‌گذاریم تا بتوانید بر اساس این تحقیق و موارد فوق بهترین تصمیم را بگیرید.

از ساعت 7 تا 9 صبح

در این مدت فالوورها فقط از خواب بیدار شدند. معمولاً افراد پس از بیدار شدن از خواب، دوست دارند اتفاقات دیشب را در موبایل و به‌خصوص اینستاگرام خود ببینند! بنابراین احتمال تأیید اینستاگرام زیاد است؛ اما ممکن است کوچک باشند و درآمد چندانی کسب نکنید.

دوره از 11 صبح تا 2 بعدازظهر

این فاصله زمان استراحت و ناهار است. فالوورهای شما که سرکار شلوغ هستند احتمالاً در تعطیلات خود از اینستاگرام آن‌ها بازدید می‌کنند. سعی کنید در این مدت محتوای عکس پست کنید؛ زیرا ممکن است مشترکین فیلم را نبینند.

از ساعت 17:00 الی 19:00

زمان تموم شدن کار و رفتن به خانه است. مطالعات نشان داده است که افراد در هنگام بازگشت بیشتر احتمال دارد اینستاگرام خود را چک کنند. این زمان بهترین زمان برای محتوای سرگرمی و کمدی است.

بازه زمانی از 9 صبح تا 1 بامداد

تجربه نشان داده است که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام و البته مؤثرترین زمان از ساعت 9 صبح تا 1 بعدازظهر است. مشترکین شما در حالی استراحت می‌کنند که بیشترین سود را دریافت می‌کنید. اگر قرار است یک فیلم آموزشی ارسال کنید، این بهترین زمان است. به‌خصوص اگر مخاطب شما مرد است، به‌هیچ‌وجه این فرصت را از دست ندهید.

خرید فالوور ارزان

چند ترفند برای پست گذاشتن در اینستاگرام

فالوورهای خود را در انتظار پست خود قرار دهید

اگر صفحه شما محبوب است و فالوورها منتظر پست شما هستند، زمانی را برای آن‌ها تعیین کنید. به‌عنوان‌مثال، به آن‌ها بگویید که هرروز ساعت 9 شب پست می‌گذارید. به‌طور خلاصه، برای هر قسمت از محتوایی که می‌خواهید پست کنید، زمان مشخصی تعیین کنید و به دنبال کنندگان خود در مورد آن اطلاع دهید.

سعی کنید چند بار در روز پست نگذارید

اگر هرروز در اینستاگرام پست می‌گذارید، فقط یک‌بار این کار را انجام دهید؛ زیرا ارسال چندین بار در روز برای مشترکین چندان جذاب نیست.

هر پست را در زمان مناسب ارسال کنید

برخی از پست‌ها موقعیتی هستند؛ یعنی باید در یک‌زمان مشخص منتشر شوند. هرگز نباید پست‌های تابستانی را در زمستان ارسال کنید. یا مثلاً اگر همه فالوورها در یک رویداد اجتماعی شرکت می‌کنند، باید به آن‌ها بپیوندید و پست مربوطه را منتشر کنید. پس سعی کنید از فالوورها جدا نشوید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا