برترینهای کسب و کارعمومی

from other در اینستاگرام چیست

– آمار اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

قطعاً برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به یکسری تحلیل هایی از آمار و اطلاعات موجود است. در این روزها که اینستاگرام و شبکه های اجتماعی نقش مهمی در هر کسب و کاری دارند، قطعا آمار و اطلاعاتی هم که به ما می‌دهند مهم و بسیار کاربردی هستند.

دانستن اینکه از پست دیروز ما که مربوط به کفش پاشنه بلند بوده، چقدر استقبال شده است و از پست چند روز پیش ما که مربوط به یک کفش ورزشی بوده است چقدر استقبال شده است، این را به ما نشان خواهد داد که احتمال فروش کدام یکی بیشتر خواهد بود و مخاطبان کسب و کار ما به کدام یک علاقه ی بیشتری نشان خواهند داد. در اینجاست که ما دست به کار خواهیم شد و از محصولی که استقبال بیشتری داشته است، بیشتر تولید خواهیم کرد.

– چطور می توان به آمارهای مربوط به پست های اینستاگرام دسترسی داشت؟

برای دسترسی به اطلاعات آماری هر پست، مسیر ساده ای در پیش دارید و کافی است مراحل زیر را طی کنید.

  1. زیر هر پست گزینه ای وجود دارد به نام ” دیدن اطلاعات آماری”  یا   “view insights” که فقط کافی است روی آن کلیک کنید تا یکسری اطلاعات کلی از آن پست در اختیارتان قرار گیرد.
  2. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد آن پست کافی است مطابق تصویر، صفحه را بالا بکشید.

  1.  چه آمارهایی مربوط به پست های اینستاگرام می شوند؟

    وقتی روی ” اطلاعات آماری” کلیک می کنید، در ابتدا به موارد زیر دسترسی خواهید داشت.

    1. تعداد لایک ها (likes)
    2. تعداد کامنت ها (comments)
    3. ارسال به دیگران (send)
    4. ذخیره شدن ها (saved)
    5. بازدیدهای نمایه (profile visits) : تعداد افرادی که از طریق این پست قانع شده اند تا از نمایه (بیو) پیج شما بازدید کنند.
    6. بازدیدکننده (reach) : تعداد افرادی که از این پست دیدن کرده اند.

ابزار تحلیل یا همان Instagram insight چه کاربردی دارد؟

ابزار insight مثل موهبت خدادادی است. چون خودِ اینستاگرام این ابزار را در اختیار کاربرانش گذاشته. ابزاری که بیزینس‌ها می‌توانند با آن اینستاگرامشان را تحلیل کنند. بعد هم با نتیجه تحلیل، حسابی پیشرفت کنند.

با insight فالوورها، محتوای پیجتان و کلا فعالیت‌های مربوط به پیجتان را با جزییات دقیق بفهمید. برای یاد گرفتن این ابزار خفن و کاربردی آماده‌اید؟

در صورت نیاز به شماره مجازی واتساپ پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید شماره مجازی می باشد

چطور ابزار آنالیز اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای این‌که این ابزار را فعال کنید باید چند مرحله را طی کنید. اولین نکته هم برای فعال کردنش، این است که پیجتان پرایوت یا قفل نباشد. اگر پیجتان قفل است پس باید در اولین مرحله پیجتان را عمومی کنید. پس مراحل فعال کردن insight را مرحله به مرحله دنبال کنید:

مرحله1: اگر پیجتان قفل است آن را عمومی کنید. به بخش پروفایل رفته و مراحل زیر را دنبال کنید. گزینه Private Account را غیر فعال کنید.

دکمه بازگشت به بالا