برترینهای کسب و کارعمومی

لاغری لاوین

کلینیک لاغری چیست و با هدف ارائه چه خدماتی راه‌اندازی شده است؟ به نظر شما یک کلینیک لاغری خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه امکاناتی برای راه‌اندازی یک کلینیک لاغری لازم است؟ برای و رفع چربی‌های دور شکم و پهلو کلینیک لاغری بهتر است یا قرص لاغری؟ چرا؟

اگر به دنبال کاهش وزن و داشتن یک اندام ایده‌آل و مناسب هستید، باید بدانید که روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. بعضی افراد از دارو و قرص لاغری استفاده می‌کنند. بعضی دیگر به باشگاه‌های بدنسازی می‌روند و با انجام ورزش و تمرین‌های مختلف وزن خود را کاهش داده و به حد مطلوب می‌رسانند. اما عده دیگری نیز هستند که صرفاً کلینیک‌های لاغری و کاهش وزن را انتخاب می‌کنند.

کلینیک لاغری چیست؟

به‌طور کلی مراکزی که به صورت تخصصی در زمینه تشخیص علل چاقی و رفع آن با هدف کاهش وزن فعالیت دارند، کلینیک لاغری نامیده می‌شوند. به‌عنوان یکی از شهرهای اصلی ارائه خدمات در راستای کاهش وزن و چاقی، انواع مختلفی از دستگاه‌ها و تجهیزات بروز و اتوماتیک وجود دارد. به همین سبب فرآیند تشخیص و درمان انواع اختلالات به منظور کمتر شدن وزن افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

نکته:تاپ ساعت شنی 27 فنره،6 قزنه لیدی کلمبیا یکی از بهترین محصولاتی است که شما با پوشیدن ان دارای بدنی خوش فرم میشوید.

گن ساعت شنی چیست؟

گن‌ها حداقل برای پانصد سال است که توسط بانوان استفاده می‌شوند و امروزه نیز مورد استقبال افراد بسیاری است؛ مخصوصا که طراحان پوشاک به صورت مداوم در حال طراحی سبک‌ها و مدل‌های جدیدی هستند. گن‌ها یک نوع لباس زیر هستند که از پارچه‌ای ضخیم و چند میله آهنی انعطاف پذیر ساخته شده‌اند؛ جنس گن‌ها معمولا لاتکس و دلیل وجود میله‌ها، استحکام آن است.

گن‌ها معمولا برای کمر طراحی شده‌اند و معمولا توسط بند یا چند قزن بسته می‌شوند. گن‌ها تنگ و محکم هستند و وظیفه اصلی آن‌ها این است که حجم بدن شما را از زیر سینه تا باسن فشرده کرده و فرمی همچون ساعت شنی به بدن شما بدهد؛ در نتیجه سینه و باسن ظاهر برجسته‌تری به خود می‌گیرد. گن ساعت شنی اصل کلمبیا ۲۵ فنره یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار بوده که به شما کمک می‌کند به فرم اندم دلخواه خود برسید.

Lavin's thinness

در هنگام خرید گن ساعت شنی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • انتخاب رنگ مناسب
  • انتخاب سایز درست گن ساعت شنی
  • دقت به جنس و قابلیت شست‌وشو
  • مدل و نحوه بستن آن

انواع گن ساعت شنی

گن‌ها مدل‌های مختلفی دارند که بر اساس نوع استفاده و سلیقه خود می‌توانید مدل دلخواه را انتخاب کنید.

گن بنددار

بعضی از گن‌ها بندی بوده و توسط بند کشیده و فیت می‌شوند؛ به این مدل گن، کرست نیز گفته می‌شود. گن‌های بنددار هم به صورت جداگانه قابل استفاده می‌باشند و هم در برخی از لباس‌های مجلسی مثل لباس عروس به صورت توکار دوخته می‌شوند تا استایل شیک‌تری به لباس بدهند.

گن‌های ساعت شنی تاپی

این گن‌ها مثل یک جلیقه پوشیده می‌شوند و در قسمت روی کمر و شکم توسط قزن بسته می‌شوند.

گن‌های ساعت شنی ۶ قزنه

این گن‌ها دارای شش قزن بوده و شما با توجه به اندازه خود و مقداری که می‌خواهید گن را سفت کنید می‌توانید آن‌ها را تنظیم کرده و ببندید. بعضی از مدل‌های گن ۶ قزنه یک لایه زیپ‌دار هم روی خود دارد که سبب می‌شود قزن‌ها در زیر لباس شما ایجاد برجستگی نکنند.

گن‌های ساعت شنی چسبی

این گن‌ها غالبا نسبت به گن‌های دیگر کوتاه‌تر بوده و بیشتر روی قسمت کمر را می‌پوشانند و توسط یک کش چسبی فیت می‌شوند.

چگونه سایز درست گن ساعت شنی را انتخاب کنید؟

اولین نکته‌ای که پیش از خرید گن باید به آن توجه کنید، این است که از سایز دقیق خود مطمئن شوید تا گنی را انتخاب نمایید که کاملا مناسب بدن شما باشد. برای این کار از یک متر کمک بگیرید و اندازه باریک‌ترین قسمت کمر خود را پیدا نمایید.باریک‌ترین قسمت کمر حدود چند سانتی‌متر بالاتر از ناحیه شکم قرار دارد؛ یعنی درست جایی که کمر حالت هلالی شکل دارد. سعی کنید در زمان اندازه‌گیری، نوار را کاملا صاف نگه دارید. در واقع شما در این مرحله قصد دارید اندازه واقعی کمر خود را بگیرید؛ پس نوار را نه خیلی سفت بگیرید و نه خیلی شل.

برای تعیین سایز درست، باید به نمودار سایزبندی انواع گن‌ها توجه کنید. برای تعیین اندازه اکثر گن‌ها، باید حدود ۸ تا ۱۰ سانتی‌متر از اندازه دور کمر خود کم کنید؛ یعنی اگر دور کمر شما ۷۵ سانتی‌متر است، گنی را انتخاب کنید که سایز آن ۶۵ باشد.جهت مشاهده  قیمت گن ساعت شنی آنچری میتوانید به ادرس اینترنتی ما مراجعه کنید.

مزایای استفاده از گن ساعت شنی چیست؟

فرم ساعت شنی

پوشیدن گن‌ها سبب تغییر شکل فرم بالاتنه شما می‌شوند؛ اما بنا بر بعضی نظریات، گفته می‌شود که پوشیدن گن‌های ساعت شنی به صورت روزانه، به تدریج موجب تغییر شکل همیشگی فرم بدن شما شده و حالت کمر را تغییر می‌دهد. اما باید بدانید که به گفته وبلاگ انجمن جراحی زیبایی در آمریکا، گن‌های ساعت شنی شکل بدن شما را به صورت دائمی تغییر نمی‌دهند، حتی اگر در دراز مدت از آن‌ها استفاده کنید.

کاهش وزن

ممکن است که شما با استفاده مداوم از گن‌ها، مقداری از وزن خود را از دست بدهید؛ اما این اتفاق کاملا موقتی است و به احتمال زیاد به خاطر از دست دادن مایعات از طریق تعریق بوده و دلیل آن به هیچ وجه از دست دادن چربی نیست. همچنین ممکن است در زمان پوشیدن گن‌ها، غذای کمتری بخورید؛ اما فقط به این خاطر که معده شما فشرده شده است.

پوشیدن گن ساعت شنی چه خطرات و عوارضی دارد؟

استفاده از گن می‌تواند ظرفیت ریه شما را بین ۳۰ الی ۶۰ درصد کاهش دهد. افزون بر آن، سبب تحلیل رفتن انرژی شما شده و اگر آن را بیش از اندازه محکم کنید ممکن است حتی بیهوش شوید! همچنین استفاده از گن می‌تواند منجر به التهاب یا تجمع مایع در ریه شود و در طول زمان سبب ایجاد مشکلات تنفسی و بیماری‌هایی از این قبیل شود.

مشکلات سیستم گوارشی

وقتی از گن ساعت شنی استفاده می‌نمایید، نه تنها پوست بدن و چربی خود را فشرده می‌کنید، بلکه قسمت داخلی بدن خود را نیز تحت فشار زیادی قرار می‌دهید و قسمت‌هایی از سیستم گوارشی از جمله مری، معده و روده، می‌توانند تحت تاثیر قرار بگیرند. فشار بیش از اندازه می‌تواند باعث برگرداندن اسید از معده به داخل مری شده و موجب سوزش معده شود.

آسیب داخلی

وقتی که بدن شما تحت فشار گن قرار می‌گیرد، اندام‌های داخلی همچون کبد و کلیه‌ها در موقعیت‌های غیرطبیعی قرار خواهند گرفت. جا به ‌جا شدن اندام‌های داخلی می‌تواند بر جریان خون اثر منفی گذاشته و نحوه عملکرد اندام‌ها را تغییر دهند. به مرور زمان، این اتفاق می‌تواند سبب آسیب‌های دائمی به اعضای بدن، کاهش قدرت عضلانی و در مواردی موجب شکستگی دنده شود.

پوشیدن گن ساعت شنی در چه مواردی ایمن است؟

شما می‌توانید گن‌های ساعت شنی را به عنوان یک پوشاک زنانه بپوشید؛ آن را زیاد سفت نکنید و در آن احساس راحتی کنید. همچنین می‌توانید از گن به عنوان یک فرم دهنده بدن در مراسم‌های خاص نظیر عروسی یا مهمانی‌ها زیر لباس خود استفاده کنید و یا به عنوان یک کمربند در استایل خود از آن بهره بگیرید.

نکته:برای داشتن باسنی خوش فرم وساق پای خوش فرم میتوانید از پروتز باسن و بغل ران مدل بلند آنچری استفاده کنید تا در مجلس و بیرون مثل الماس بدرخشید.

دکمه بازگشت به بالا